ອອກ​ແຮງ​ແຂ່ງ​ຂັນ ສ້າງ​ຜົນ​ງານ​ຄຳ​ນັບ​ຮັບ​ຕ້ອນ ວັນ​ສ້າງ​ຕັ້ງ​ພັກ ຄົບ​ຮອບ 65 ປີ               

                                                                             

                    ​ຊົມ​ເຊີຍ​ວັນ​ສ້າງ​ຕັ້ງ​ພັກ ປະ​ຊາ​ຊົນ​ ປະ​ຕິ​ວັດ​ລາວ ຄົບ​ຮອບ 65 ປີ ຢ່າງ​ສຸດ​ໃຈ.                                                      

  • ລົງຊຸກຍູ້, ຕິດຕາມວຽກງານວິຊາສະເພາະ ຢ
  • ການນຳແຂວງຫຼວງພະບາງ ເຂົ້າຮ່ວມວາງພວງ
  • ພິທີ ແຕ່ງຕັ້ງຮອງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົ
 

ລົງຊຸກຍູ້, ຕິດຕາມວຽກງານວິຊາສະເພາະ ຢູ່ເມືອງໂພນທອງ ແລະ ວຽງຄຳ

ເພື່ອເປັນການປະຕິບັດຕາມທິດທາງແຜນການດຳເນີນງານ ປະຈຳປີ 2020 ຂອງຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງ ຫລວງພະບາງ ...
 

ການນຳແຂວງຫຼວງພະບາງ ເຂົ້າຮ່ວມວາງພວງມາລາ ແລະ ກະຕ່າດອກໄມ້ຢູ່ອານຸສາວະລີນັກຮົບນິລະນາມ ໃນໂອກາດວັນສ້າງຕັ້ງພັກ ຄົບຮອບ 65 ປີ

ຕອນເຊົ້າ​ວັນທີ 22 ມີນາ 2020​ ນີ້,​ ການນຳແຂວງຫຼວງພະບາງ​ ເຊິ່ງນຳພາໂດຍ​ ສະຫາຍ​ ຄຳ​ຂັນ​ ຈັນ​ທະ...
ພິທີ ແຕ່ງຕັ້ງຮອງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜູ້ໃໝ່ ແລະ ປັງປຸງກົງຈັກຈຳນວນໜຶ່ງ

ພິທີ ແຕ່ງຕັ້ງຮອງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜູ້ໃໝ່ ແລະ ປັງປຸງກົງຈັກຈຳນວນໜຶ່ງ

ຕອນບ່າຍ ຂອງວັນທີ 17 ກຸມ​ພາ 2020  ຢູ່ທີ່: ຫ້ອງປະຊຸມຂອງຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງ  ໄດ້​ມີພິທີ ປ...
Previous
Next

ລັດຖະບານລາວໃຫ້ 6 ນະໂຍບາຍພິເສດ ສະໜັບສະໜູນໂຄງການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ

ຜ່ານມາ ການຂົນສົ່ງຜ່ານແດນດ້ວຍລົດ ຢູ່ພາຍໃນປະເທດເຮົາຈະໃຊ້ເວລາຍາວນານ ແລະຕົ້ນທຶນສູງເຮັດໃຫ້ບໍ່ສາມາດແຂ່ງຂັນກັບບັນດາປະເທດໃກ້ຄຽງໄດ້ ເມື່ອມີໂຄງການສ້າງເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ຈິ່ງກາຍເປັນຄວາມຫວັງໃໝ່ ໃນການສ້າງລາວໃຫ້ເປັນປະເທດທາງຜ່ານ ແລະເປີດກວ້າງສູ່ສາກົນຢ່າງແທ້ຈີງ.

ເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ເປັນໜຶ່ງໃນໂຄງການພາຍໃຕ້ ນະໂຍບາຍຂອງປະເທດຈີນ ໜຶ່ງແລວທາງ ໜຶ່ງເສັ້ນທາງ (One Belt One Road) ເຊິ່ງເປັນການຮ່ວມທືນລະຫວ່າງ 2 ລັດຖະບານ ລາວ-ຈີນ ໃນການກໍ່ສ້າງ ໂດຍມີໄລຍະຍາວທັງໝົດ 414 ກິໂລຕາແມັດ ເລີ່ມແຕ່ ຊາຍແດນບໍ່ເຕັນ ແຂວງຄຸນມິງ, ປະເທດຈີນ ຫາ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ປະເທດລາວ. ໂຄງການນີ້ ແມ່ນຜ່ານ 5 ແຂວງ ໃນພາກເໜືອ ແລະພາກກາງຂອງປະເທດລາວຄື: ແຂວງຫຼວງນໍ້າທາ, ແຂວງ ອຸດົມໄຊ, ແຂວງ ຫຼວງພະບາງ, ແຂວງ ວຽງຈັນ ແລະ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ. ສະເພາະໃນໂຄງການນີ້ ລັດຖະບານທັງສອງຝ່າຍ ໄດ້ມີການວາງນະໂຍບາຍພິເສດຕ່າງໆ ເພື່ອດໍາເນີນກໍ່ສ້າງໂຄງການ ຈາກນະໂຍບາຍເຫັນວ່າ ເປັນໂຄງການໃຫຍ່ລະດັບປະເທດ ໂດຍສະເພາະໃນປະເທດລາວທີ່ເຊື່ອວ່າ ໂຄງການນີ້ ຈະເປັນໂຄງການທີ່ເປີດປະເທດລາວ ໃຫ້ເຊື່ອມໂຍງກັບປະເທດອື່ນໆໃນພາກພື້ນ. ສິ່ງທີ່ສໍາຄັນ ນອກຈາກ ເປັນໂຄງການຍຸດທະສາດຂອງປະເທດແລ້ວ ຝ່າຍລັດຖະບານລາວ ໄດ້ມີການກໍານົດ 06 ນະໂຍບາຍພິເສດ ເພື່ອສະໜັບສະໜູນໂຄງການສ້າງເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ເຊັ່ນ:  ອະນຸຍາດໃຫ້ບໍລິສັດຮ່ວມທຶນນໍາໃຊ້ທີ່ດິນ ທີ່ເປັນຂອງລັດຈໍານວນ 03 ປະເພດ ໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າສໍາປະທານປັນຕົ້ນ: ດິນໃນຂອບເຂດແລວທາງ, ຂອບເຂດສະຖານີ ແລະຂົວຂ້າມນໍ້າຂອງ, ດິນໃນຂອບເຂດສະໝາມກໍ່ສ້າງໃນໄລຍະກໍ່ສ້າງ ແລະທາງຮ່ອມເຂົ້າ-ອອກ ສະໝາມກໍ່ສ້າງ, ດິນໃນຂອບເຂດເຊື່ອມຕໍ່ເຂົ້າຫາສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກສາທາລະນຸປະໂພກ ແລະຂອບເຂດເຊື່ອມຕໍ່ ກັບລະບົບເສັ້ນທາງຫຼວງແຫ່ງຊາດ, ເຫັນດີຍົກເວັ້ນອາກອນຕົວເລກທຸລະກິດ ແລະ ອາກອນມູນຄ່າເພີ່ມໃຫ້ບໍລິສັດຮ່ວມທຶນໃນໄລຍະການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ; ເຫັນດີຍົກເວັ້ນເກັບຄ່າທໍານຽມຊັບພະຍາກອນຕໍ່ການນໍາໃຊ້ວັດສະດຸກໍ່ສ້າງພາຍໃນປະເທດຄື: ດິນ, ຫີນ, ແຮ່ ແລະ ຊາຍ ໃນໄລຍະກໍ່ສ້າງ; ເຫັນດີຍົກເວັ້ນການເກັບຄ່າພາສີນຳເຂົ້າຂອງພາຫະນະກົນຈັກ, ວັດສະດຸ, ອຸປະກອນກໍ່ສ້າງ,ນໍ້າມັນເຊື້ອໄຟ, ເຄື່ອງອາໄຫຼ່ ແລະ ອຸປະກອນຈໍາເປັນອື່ນໆທີ່ຈະນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດ; ສ່ວນຄ່າທໍານຽມການພັກເຊົາ ແລະ ເຮັດວຽກຈະເກັບເຄິ່ງຄ່າ 50% ຂອງອັດຕາການເກັບຄ່າທໍານຽມຂໍອະນຸຍາດໃຫ້ຄົນຕ່າງປະເທດ (ຈີນ) ໃນການເຮັດບັດແຮງງານ, ໃບອະນຸຍາດພັກເຊົາ ແລະ ວີຊາເຂົ້າ-ອອກ ແລະເຫັນດີໃຫ້ບໍລິດສັດຮ່ວມທຶນ ພັດທະນາໂຄງການສະໜັບສະໜູນອື່ນໆ ປິ່ນອ້ອມໂຄງການທາງລົດໄຟ ເຊິ່ງລັດຖະບານລາວ ຈະພິຈາລະນາອະນຸມັດ ຕາມລະບຽບກົດໝາຍ ສົ່ງເສີມການລົງທຶນຂອງ ສປປ ລາວ.

ເຊື່ອມຕໍ່ເວບໄຊສ໌

ເລກໂທ ສຸກເສີນ

ແຈ້ງໄຟໄໝ້:   1190
ຕຳຫຼວດ:       1191
ລົດໂຮງໝໍ:    1195
ໄຟຟ້າ:          1199
ນໍ້າປະປາ:      1169

ເບີກູ້ໄພ:       1625

ຈຳນວນຄົນອອນໄລ໌ທ

ມີ 2  ຂາສັນຈອນ ແລະ ບໍ່ມີສະມາຊິກອອນໄລນ໌ ອອນໄລນ໌

ສະຖິຕິຜູ້ເຂົ້າຊົມ:

93627
ມື້ນີ້ມື້ນີ້22
ມື້ວານນີ້ມື້ວານນີ້51
ອາທິດນີ້ອາທິດນີ້3
ເດືອນນີ້ເດືອນນີ້293
ທັງໝົດທັງໝົດ93627

ບົດຄວາມທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມສົນໃຈ

ສາລະໜ້າຮູ້

ກິດຈະກຳ